Argumentti puolesta
Rene Kita
2012-03-28 08:28:03 UTC
Jos minulla olisi Rankinit Kindlellä,
lakkaisin viimein lahjoittamasta niitä kaikille,
joita yritän piristää ja voisin lukea ne uudelleen...

Ja talo on jo täynnä krääsää,
joten digikirjasto olisi ehkä kätevä.

Näyttelykin on nyt hyllyssä olohuoneessa.
Kari Jarvinen
2012-03-31 10:18:05 UTC
Post by Rene Kita
Jos minulla olisi Rankinit Kindlellä,
lakkaisin viimein lahjoittamasta niitä kaikille,
joita yritän piristää ja voisin lukea ne uudelleen...
Nee, koska DRM, hähä.

Kindlessä on toki se hyvä puoli, että jos Amazonin kirjahinnat välillä
hirvittävät, niin T-kaupasta saa ebookeja "riittävästi".

Kunhan sit asennat Calibren ja.
Post by Rene Kita
Näyttelykin on nyt hyllyssä olohuoneessa.
Huomasin.

Näyttää aika vaikuttavalta.

Se on ainoa mobiili pysyvä 10000 teoksen näyttely, jonka tiedän.

Joten veikkaan, että kyseessä on Suomen kuudenneksi suurin sellainen.

Hidzi, kävin toissapäivänä etsimässä kehyksiä noille naamoille. Ei
löytynyt.

En toki käynyt Hervantaa edempänä kalassa.

Tänään voisi käydä aina kirkolla asti, jos sieltä sitten.
NP: Eskaton - Fiction
Rene Kita
2012-03-31 12:23:06 UTC
Post by Kari Jarvinen
Post by Rene Kita
Näyttelykin on nyt hyllyssä olohuoneessa.
Huomasin.
Hm?
Muistinkohan muualle kuin Naamattuun laittaa kuvaa.
Pitäisikin lisätä blogiin ja kuukkeliin...
Post by Kari Jarvinen
Näyttää aika vaikuttavalta.
Se on ainoa mobiili pysyvä 10000 teoksen näyttely, jonka tiedän.
Joten veikkaan, että kyseessä on Suomen kuudenneksi suurin sellainen.
Heh. Just.
Näyttely auki sopimuksesta.
Post by Kari Jarvinen
Hidzi, kävin toissapäivänä etsimässä kehyksiä noille naamoille. Ei
löytynyt.
En toki käynyt Hervantaa edempänä kalassa.
Tänään voisi käydä aina kirkolla asti, jos sieltä sitten.
Mä ostin Anttilasta, kun olivat tarjouksessa.
Tarjoustalossakin on, mutta suht rumat.
Tiimarin kehyksistä kandee pitää näppinsä irti.
Kallista ja kelvotonta.

Koko 30x40 cm on aika sopiva.
Kari Jarvinen
2012-03-31 13:56:55 UTC
Post by Rene Kita
Post by Kari Jarvinen
Post by Rene Kita
Näyttelykin on nyt hyllyssä olohuoneessa.
Huomasin.
Hm?
Muistinkohan muualle kuin Naamattuun laittaa kuvaa.
Hähä, emmätiä.

Kävin siellä Naamatun tapahtuma-sivullasi, ja sit alkoi kiinnostamaan,
että mitä sun omalla sivullas lukee ko. tapahtumasta ja piti tehä
stalkkerointitunnus.

Kukaan ei stalkkeroi yhtä tehokkaasti kuin mä.

Ja ei, et voi pyytää stalkkeroijaasi kaveriksesi, ku mä poistin sen jo.

Siis siihen asti, kun seuraavan kerran tarvitsen sitä :)

[kehykset]
Post by Rene Kita
Mä ostin Anttilasta, kun olivat tarjouksessa.
Niin ne, jotka roikkui siellä Nunesin seinällä?

Ne näytti aika hyviltä.

Tai siis sopivan.
Np: -
Rene Kita
2012-03-31 15:45:42 UTC
Post by Kari Jarvinen
[...]
Heh. Nou hätä.
Mua lähinnä vituttaa, että Facebook-tilini ei voi olla yhtä julkinen
kuin blogini. Kun on kirjoittanut uutisryhmiin kymmenisentuhatta
julkisesti selattavaa viestiä, ei ole enää pahemmin menetettävää
sen yksityisyyden suhteen.
Post by Kari Jarvinen
[kehykset]
Post by Rene Kita
Mä ostin Anttilasta, kun olivat tarjouksessa.
Niin ne, jotka roikkui siellä Nunesin seinällä?
Ne näytti aika hyviltä.
Tai siis sopivan.
Jep.
Ihan riittävän hyvä hinta/laatusuhde.
Ainakin näin taidemaailman untuvikolle.

Sitten on tietenkin näitä nk. kehysliikkeitä,
jos ei itse viitsi näpertää.
Ei noiden kehystäminen kyllä hirveän hankalaa ollut,
kunhan ensin älysi, että parin millin heitto suuntaan tai toiseen
näkyy paljain silmin, joten tarkkuus kannattaa.

Rene Kita
2012-03-31 12:42:31 UTC
Post by Kari Jarvinen
Post by Rene Kita
Jos minulla olisi Rankinit Kindlellä,
lakkaisin viimein lahjoittamasta niitä kaikille,
joita yritän piristää ja voisin lukea ne uudelleen...
Nee, koska DRM, hähä.
Ja tämänpäiväinen tweettini...
Hirrrrveä rikos!
Post by Kari Jarvinen