Armageddon hep!
Rene Kita
2012-04-01 20:44:31 UTC
Robert Rankin ilmoitti juuri laittavansa
Armageddon The Musicalin Kindleen viikon kuluttua.
Ja se on ilmainen ekan viikon ajan!

Eipä sinänsä, se lie ainoa Rankin,
jonka oikeesti muistan ulkoa...
Kari Jarvinen
2012-04-02 16:30:45 UTC
Post by Rene Kita
Robert Rankin ilmoitti juuri laittavansa
Armageddon The Musicalin Kindleen viikon kuluttua.
Ja se on ilmainen ekan viikon ajan!
Aaargh, miks just toi!!!? Mä oon lukenut sen...
Post by Rene Kita
Eipä sinänsä, se lie ainoa Rankin,
jonka oikeesti muistan ulkoa...
...vaikkakaan en muista hölkäsen pöläystä, mitä tuossa sattui.

Oliks tossa se evoluutiokonsepti siitä planeetasta, jolla kasvoi
katodisädeputkia luonnonvaraisena?

Vai oliks se ees Rankinin idea? Emmämuista...
NP: -
Rene Kita
2012-04-03 19:09:22 UTC
Post by Rene Kita
[...]
Joo.
Ja 153. Dalai Lama, eli Dalai Dan: Om mani padme BOOOM.
Ja Elvis.
Jne.
Rene Kita
2012-04-15 20:04:38 UTC
Post by Rene Kita
Robert Rankin ilmoitti juuri laittavansa
Armageddon The Musicalin Kindleen viikon kuluttua.
Ja se on ilmainen ekan viikon ajan!
On muuten nyt saatavilla ja kuulemma ilmaisen scifin listakärki.
Tiedä sitten millaisen muussin kaa se kilpailee...
Kari Jarvinen
2012-04-18 13:10:06 UTC
Post by Rene Kita
On muuten nyt saatavilla ja kuulemma ilmaisen scifin listakärki.
Huh, se oli jostakin kumman syystä ilmainen myös muille kuin briteille.

Hii, ja.

Laitoin Kindleeni, vaikka hinta-laatusuhde nyt oli mitä oli.
NP: -
Kari Jarvinen
2012-04-18 13:16:02 UTC
Post by Kari Jarvinen
hinta-laatusuhde
Hei, miks tuo on muuten noin päin?

Jos sanoisin, että "Tämän tuotteen hinta-laatusuhde oli verrattain
pieni.", niin eikö sen kaikki tajuaisi väärin päin?

Siis kaikki paitsi jotkut.
--
NP: -