Noissa captchoissa on hyviäkin puolia
Kari Jarvinen
2012-04-17 10:01:43 UTC
Niiden avulla oppii siinä sivussa usein uusia sanoja.

Tänään opin mm. ilmaisun "oveditic".

Vielä kun tietäisi, mitä se tarkoittaa.
NP: -
Rene Kita
2012-04-24 15:08:54 UTC
Post by Kari Jarvinen
Niiden avulla oppii siinä sivussa usein uusia sanoja.
Tänään opin mm. ilmaisun "oveditic".
Vielä kun tietäisi, mitä se tarkoittaa.
Heh, saitpas googlaamaan. Se tuottaa jo kolme tulosta,
joista yksi näyttää tutulta ja muut generoiduilta.

Hyvä bändinimi siis.
Kari Jarvinen
2012-04-24 20:36:25 UTC
Post by Rene Kita
Post by Kari Jarvinen
Tänään opin mm. ilmaisun "oveditic".
Heh, saitpas googlaamaan.
Nee.

Sit kerran tuli captcha, joka oli muistaakseni dQw4w9WgXcQ
Post by Rene Kita
Se tuottaa jo kolme tulosta,
joista yksi näyttää tutulta ja muut generoiduilta.
Onpa jännä muuten, viikko sitten googlettaessani ei tullut yhtään osumaa
- onko sillä, että mä kirjoitin sen sanan tänne jotain osuutta asiaan
vai sillä, että mä googletin sitä? Toivon, että ensin mainitulla...

Hmm...

Mä nimittäin löysin kerran yheltä hash-saitilta yhden meitsin käyttämän
pitkän salasanan tiivisteen - se salasana oli semmoinen, että sitä EI
generoida satunnaisesti tässä universumissa, eikä se varmasti ole
aiemmin esiintynyt kuin päässäni.

Mä olin kerran kuitenkin vahingossa googlannut sitä - copy/paste väärään
paikkaan, niinq.

Hmmmhh, osa kaksi...
Post by Rene Kita
Hyvä bändinimi siis.
Onks se oleellisesti parempi kuin "The Band"?
NP: -
Rene Kita
2012-04-25 10:00:11 UTC
Post by Kari Jarvinen
Post by Rene Kita
[...]
Eikös joskus muinoin ollut sivu, jolta saattoi nähdä reaaliajassa
mitä juuri googlattiin? Siihen automaatti tarraamaan ja vot:
mainostuloja. Urgh.
Liikemiehillä on sairaita harrastuksia.
No okei, bändin nimeksi siis The Other Band.
Rene Kita
2012-04-25 10:02:24 UTC
Post by Rene Kita
Eikös joskus muinoin ollut sivu, jolta saattoi nähdä reaaliajassa
mainostuloja. Urgh.
Liikemiehillä on sairaita harrastuksia.
Toisaalta eilen googlaamani doowadiwomb ei ole vieläkään
tuottanut tuloksia. Höh.