Kindle-Rankin
Rene Kita
2012-03-10 20:13:29 UTC
Jaaha, Robert Rankin ilmoitti juuri aikovansa julkaista
ekat 23 kirjaansa Kindlelle.
Antipope tuli just ja loput seuraavat viikon välein.
Pitäisiköhän minunkin hankkia moinen...
Kari Jarvinen
2012-03-11 11:13:58 UTC
Post by Rene Kita
Jaaha, Robert Rankin ilmoitti juuri aikovansa julkaista
ekat 23 kirjaansa Kindlelle.
Hii! Mun sietääkin saada taas vähän vaihtelua tähän astro- ja
kosmonauttifixaatiooni. Ja ydinpommifiksaatioon.

Joo, just eilen lopetin sen E. Cernanin kirjan.

Miks muuten ku NASAlla on aina kaikki projektit niinq Project Mercury
tai Project Gemini...

Mut sit kuitenkin Manhattan Project.

Miksei Project Manhattan?
Post by Rene Kita
Antipope tuli just ja loput seuraavat viikon välein.
Meitsi ei löydä

Auta.
Post by Rene Kita
Pitäisiköhän minunkin hankkia moinen...
Mä voin kyl reilun vuoden käyttökokemuksen perusteella suositella.

Tosin mulla ei ole harmainta aavistustakaan, onks nää vielä uudemman
sukupolven K:t mimmoisia.
NP: -
Kari Jarvinen
2012-03-11 11:23:25 UTC
Post by Kari Jarvinen
Tosin mulla ei ole harmainta aavistustakaan, onks nää vielä uudemman
sukupolven K:t mimmoisia.
Siis tarkoitan, että mulla taitaa olla se kolmas sukupolvi. Amazonilla
on vissiin neljäs nyt menossa.

Tai jotain...
NP: -
Rene Kita
2012-03-11 12:47:36 UTC
Post by Kari Jarvinen
Miks muuten ku NASAlla on aina kaikki projektit niinq Project Mercury
tai Project Gemini...
Mut sit kuitenkin Manhattan Project.
Miksei Project Manhattan?
Hmm. NASA ehkä käyttää jotain latinan tyyliä tms. sivistyneiden
taipumuksia ja sotilaat taas normaalimpaa englannin järjestelyä.
Veikkaan ainakin, että West Pointissa luetaan Caesarin kertomukset
Gallian sodasta käännöksinä.
Post by Kari Jarvinen
Post by Rene Kita
Antipope tuli just ja loput seuraavat viikon välein.
Meitsi ei löydä
Auta.
Just postasi Rankin Facebookiin, että prosessointi näköjään kestää
siellä Amazonin päässä. Lupasi ilmoittaa, kun tulee perille.
Eli tiedotanpa sitten.
Post by Kari Jarvinen
Post by Rene Kita
Pitäisiköhän minunkin hankkia moinen...
Mä voin kyl reilun vuoden käyttökokemuksen perusteella suositella.
Tosin mulla ei ole harmainta aavistustakaan, onks nää vielä uudemman
sukupolven K:t mimmoisia.
Hmm.
Harkintaan.
Toisaalta veikkaan, ettei tuo näyttely tuota niin paljoa,
että pitäisi ihan väkisin keksiä uusia menolähteitä...
Rene Kita
2012-03-13 09:29:25 UTC
Post by Rene Kita
Just postasi Rankin Facebookiin, että prosessointi näköjään kestää
siellä Amazonin päässä. Lupasi ilmoittaa, kun tulee perille.
Eli tiedotanpa sitten.
Nyt pääsi perille:

http://www.amazon.co.uk/The-Antipope-Brentford-Trilogy-ebook/dp/B007JPNZUQ/ref=sr_1_2?s=digital-text&ie=UTF8&qid=1331626309&sr=1-2
Kari Jarvinen
2012-03-15 20:06:21 UTC
Post by Rene Kita
http://www.amazon.co.uk/The-Antipope-Brentford-Trilogy-ebook/dp/B007JPNZUQ/ref=sr_1_2?s=digital-text&ie=UTF8&qid=1331626309&sr=1-2
Joo, pritti-Amazon sanoo, notta:

"Kindle titles for your country are not available at Amazon.co.uk." Tää
on taas niin tätä.

No, löytyy se amazon.comistakin. Maksaa kymmenen dölläriä.

Vähän tyyris.

Mut menköön tämän kerran, ku en oo sitä paperisena lukenut.
NP: DAAU - Domestic Wildlife
Kari Jarvinen
2012-03-15 20:15:25 UTC
Post by Kari Jarvinen
Mut menköön tämän kerran, ku en oo sitä paperisena lukenut.
Öh, ostotapahtuman yhteydessä Amazon kohteliaasti kysäisi, että
toimitetaankos tämä ostamasi kirja nyt sitten Kindleesi vai
Android-tablettiisi.

Ku mä en nyt ihan tarkalleen muista rekisteröineeni tota tablettiani
ikinä Amazoniin.

Näkeeks Amazon muka Googlesta jotain, mitä mä en tiiä?

Kerrankin toivon, että mä oon vain yksinkertaisesti mennyt humalassa
rekisteröimään tuon.
NP: DAAU - Domestic Wildlife
Rene Kita
2012-03-16 06:23:45 UTC
Post by Kari Jarvinen
Post by Rene Kita
[...]
Neljä puntaa yksitoista penniä on KYMMENEN dollaria?
Niiiin, kuljetuskustannukset Englannista Amerikkaan
ja sieltä Suomeen... bitteinä valokaapelia pitkin...
Tajutonta.
Kari Jarvinen
2012-03-16 17:45:34 UTC
Post by Rene Kita
Neljä puntaa yksitoista penniä on KYMMENEN dollaria?
Ai nii, se oli niin halpa? Mä kun en ees saanut nähdä sitä hintaa
brittisivuilla.

Minuutti sitten tarkistetuilla valuuttakursseilla sen hinta olis pitänyt
siis olla $6.58.

Mutta kuten totesit, se kyllä oli eksportti.
NP: -
Kari Jarvinen
2012-03-19 20:08:36 UTC
Post by Rene Kita
Antipope
Mun pitää sanoa tää taas, mut harva osaa kirjoittaa pubeista yhtä
vakuuttavasti kuin R.

Mä en ollut ees päässyt ekaa sivua loppuun, niin tuli jo mieli lähteä
yhteen.

Jo pelkästään se paintin tuopin muodon kuvailu.

Selkäpii ja.
Medeski, Martin and Wood - End Of The World Party (Just In Case)
Rene Kita
2012-03-23 15:56:53 UTC
Post by Kari Jarvinen
Post by Rene Kita
[...]
Hii.

Trilogian muutkin osat ovat nyt Amazonissa.
Ja niin ovat ilmeisesti myös uusimmat kirjat,
kuten tuo Japanese Devil Fish Girl,
jossa Rankin tunkee lusikkansa steampunk-soppaan.
Oli jo aikakin.
Kari Jarvinen
2012-03-23 18:37:11 UTC
Post by Rene Kita
Trilogian muutkin osat ovat nyt Amazonissa.
Hmmh, tuol jenkki-Amazonissa näyttäis olevan toistakymmentä Rankinia
Kindlelle. Niitä on julkaisu jo ainakin vuonna 2010. Ei noista ota
selvää. Ku mä en ees oikein muista, mitkä oon tuosta Brentford
Trilogiastakin lukenut....monta niitä ees on?
Post by Rene Kita
kuten tuo Japanese Devil Fish Girl,
jossa Rankin tunkee lusikkansa steampunk-soppaan.
Oli jo aikakin.
Tä? Ollaanks me luettu eri Rankinia vai onks määritelmämme steampunkille
siksi eriäväinen, että mä en oikein tunnista Rankinia tuosta
toteamuksesta?

Olihan Chocolate Bunniesissa jo se ropootti ja Da-Da-De-Da-Da:ssa Air
Loom?

Vai mitä sä tarkoitit?
NP: -
Kari Jarvinen
2012-03-23 18:42:30 UTC
Post by Kari Jarvinen
Olihan Chocolate Bunniesissa jo se ropootti ja Da-Da-De-Da-Da:ssa Air
Loom?
Auts, jos et oo noita lukenut, niin poistan spoilaamiseni toteamalla,
että Chocolate Bunniesissa ei ollut ropoottia ja Da-Da-De-Da-Da:ssa ei
ainakaan ollut Air Loomia.

Joku toinen saattoi olla ja.
NP: Kingston Wall - Tri - Logy
Rene Kita
2012-03-23 19:17:59 UTC
Post by Kari Jarvinen
Post by Kari Jarvinen
[...]
Heh. On luettu, juu.
Suklaapuput olivat parhaasta päästä.
Tai sitten olin parhaalla päällä sitä lukiessani.
Joskus ollut niin stressissä, ettei Rankinkaan nostanut hymyä.
Rene Kita
2012-03-23 19:15:10 UTC
Post by Kari Jarvinen
Post by Rene Kita
[...]
Siis Rankin julkaisee nyt itse edelliselle kustantajalle
kirjoittamansa ekat 30 kirjaansa. Samalla kun nykyinen lisäilee
iloisesti uusimpia.

Juu, mullakin savuaa pää tuosta tuotannosta.
Ja olen TAAS unohtanut miten De Do Do Code lopulta päättyi.
Eli uuuuudestaan...
Näkyisköhän tuo nimenomainen glitchi aivoissani tomograafissa?
Post by Kari Jarvinen
Post by Rene Kita
[...]
Siis sillai "klassista" Gibson/Sterling Difference Engine -steampunkkia,
joka on oikeesti sijoitettu viktoriaaniseen Englantiin. Siinä on jopa
Ada Lovelace pääroolissa.

Maintsemasi ovat kieltämättä paljon punkimpaa höyryä kuin itse genre.
Kari Jarvinen
2012-03-23 19:32:12 UTC
Post by Rene Kita
Siis Rankin julkaisee nyt itse edelliselle kustantajalle
kirjoittamansa ekat 30 kirjaansa.
Ah, joo okei. Nyt toi Amazonin valikoimakin siis vaikuttaa
tolkullisemmalta.
Post by Rene Kita
Juu, mullakin savuaa pää tuosta tuotannosta.
Ja olen TAAS unohtanut miten De Do Do Code lopulta päättyi.
Ehhehe, mä en muista miten yksikään Rankinin kirja päättyy - ne ovat
jotenkin nivoutuneet kaikki yhdeksi ja samaksi kirjaksi.

Eipäsku hei! Sausage Rolls - sen muistaa aina siit Pooleysta.
Post by Rene Kita
Post by Kari Jarvinen
[...]
The Witches of Chiswick, the Witches of Chiswick!11!!!
Post by Rene Kita
Siinä on jopa Ada Lovelace pääroolissa.
Tyttörassu, on siinäkin kans nimellä paiskattu - etunimenä
ohjelmointikieli ja sukunimi pornonäyttelijältä.

Yhtä hyvin se olis voinut olla Perl Jameson.
NP: -
Rene Kita
2012-03-23 19:51:01 UTC
Post by Rene Kita
[...]
Hm. Muistan mä Armageddon - The Musicalin lopun.
Ehkä lähinnä koska luin sen ensimmäisenä.
Tarkemmin ajatellen luisuvat muidenkin kirjojen loput otteesta.
Necrophenia päättyi... eiku sit tuli vielä joku näsäviisas jippo...
Post by Kari Jarvinen
Eipäsku hei! Sausage Rolls - sen muistaa aina siit Pooleysta.
Nimenomaan. Se kirja ei juuri muuta olekaan kuin sen lopun valmistelua.
Post by Kari Jarvinen
Post by Rene Kita
Post by Kari Jarvinen
[...]
No joo.
Post by Kari Jarvinen
Post by Rene Kita
Siinä on jopa Ada Lovelace pääroolissa.
Tyttörassu, on siinäkin kans nimellä paiskattu - etunimenä
ohjelmointikieli ja sukunimi pornonäyttelijältä.
Yhtä hyvin se olis voinut olla Perl Jameson.
Ja Englannin holtittomimman runoilijan ainoa aviollinen lapsi.

"Mad, bad and dangerous to know."
http://en.wikipedia.org/wiki/Lord_Byron
Rene Kita
2012-03-23 21:28:24 UTC
Post by Kari Jarvinen
Ku mä en ees oikein muista, mitkä oon tuosta Brentford
Trilogiastakin lukenut....monta niitä ees on?
"Rankin started entertaining readers with The Antipope, the first of
the Brentford Trilogy in seven parts in 1981."
http://forbiddenplanet.co.uk/blog/2011/30-years-of-robert-rankin-japanese-devil-fish-girl-and-other-unnatural-attractions/

Just. Kun Douglas Adams kirjoitti viisiosaisen
increasingly inaccurately named trilogyn,
niin pitihän Rankinin tehdä seitsenosaisen
just fucking with you trilogyn.