Ai nii, se twitterilinkki
Kari Jarvinen
2012-02-04 19:07:51 UTC
Emmä jaksanut twitteriin alkaa runoilemaan....

Mutniin, siis se Son House -linkki.

Mä yleisesti vihaan bluesia, mut semmoinen pikkuisen epävireinen
delta-meininki kyl tämähtää joskus.

Niinq tuo Housekin.

Mut vaihtari; meitsin kaks parasta blues-lempparia ja:

Waters:

Beefheart:

Tosta ensinmainitusta on muuten Jeff Beck ja Imogen Heap tehneet hauskan
koverin:

Ja alaviitteessä mainittakoon, että Heap on minun ikäiseni, mutta hyvin
säilynyt.

Ja tästä eteenpäin kieltäydyn keskustelemasta bluesista, ellei kyseessä
ole hyvä blues.
NP: -
Rene Kita
2012-02-05 22:39:26 UTC
Post by Kari Jarvinen
Emmä jaksanut twitteriin alkaa runoilemaan....
Mutniin, siis se Son House -linkki.
Mä yleisesti vihaan bluesia, mut semmoinen pikkuisen epävireinen
delta-meininki kyl tämähtää joskus.
Nimenomaan. Sama täällä.
Pääosin kyse on maailman kuluneimmasta idiomista.
Siis muutamaa deltapoikkeusta lukuunottamatta.
Post by Kari Jarvinen
Niinq tuo Housekin.
Waters: http://youtu.be/tYe4wY9JH58
Vallan kiva. Nokittaisin Junior Kimbroughilla,
mutta en tiedä on sinun makuusi tällainen äärimmäisen
yksinkertainen ja hypnoottinen:

Post by Kari Jarvinen
Beefheart: http://youtu.be/hCSPf5Viwd0
Beefheart toki aina.
Post by Kari Jarvinen
Tosta ensinmainitusta on muuten Jeff Beck ja Imogen Heap tehneet hauskan
koverin: http://youtu.be/uuXcGHjBeac
Huomenna. Voisi vaihteeksi nukkuakin,
kun päivät kuluvat työn parissa...
Post by Kari Jarvinen
Ja alaviitteessä mainittakoon, että Heap on minun ikäiseni, mutta hyvin
säilynyt.
Ja tästä eteenpäin kieltäydyn keskustelemasta bluesista, ellei kyseessä
ole hyvä blues.
Jeh. Huono blues on turhaa.